041 383 876 ali (0)2 62 00 870racunovodstvo@narda.si ali aknez@narda.si

Po novem eOpominjanje o neporavnanih davčnih

Home / Svetovanja / Po novem eOpominjanje o neporavnanih davčnih
In Svetovanja

Za namen dodatnega obveščanja o prejemu opomina na portal eDavki sporočite elektronski

Po novem bomo o neplačanih davčnih obveznostih opominjali tudi preko portala eDavki. V

prehodnem obdobju, do konca avgusta, bodo opomini za neporavnane obveznosti zavezancem

posredovani tako po klasični poti, kot preko portala eDavki. To velja za zavezance, ki so vključeni

v sistem eVročanja, in sicer fizične osebe, ki so (ali še bodo) vložile pristopnico za elektronsko

prejemanje dokumentov ter vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost. Prehodno

obdobje se bo zaključilo 1. septembra 2014, ko bodo vsi ti zavezanci opomine prejemali le še

preko portala eDavki. Zavezance pozivamo, da nam za namen dodatnega obveščanja o prejemu

opomina preko portala eDavki sporočijo elektronski naslov, kar uredijo preko portala eDavki s

posebnim obrazcem. Ker se prehodno obdobje pošiljanja opominov po klasični poti in preko

portala eDavki izteče konec avgusta, priporočamo, da elektronski naslov za obveščanje

sporočijo čim prej, zaradi prvih septembrskih opominov pa najpozneje do 31. avgusta.

Zoper zavezanca, ki zapadlih obveznosti ne plača v predpisanem roku, začne davčni organ

postopek davčne izvršbe. Ne glede na to, da zakonodaja ne predpisuje opominjanja, se v praksi

pred vsakim začetkom davčne izvršbe zavezancu pošlje opomin. Opomin je informativne narave,

saj gre za obvestilo zavezancu o stanju dolga na njegovi knjigovodski kartici. Namen opominov je

torej spodbujanje prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti.

Zavezance bomo odslej o njihovih neplačanih davčnih obveznostih opominjali tudi preko portala

eDavki. To velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost in le za tiste fizične

osebe, ki so se, ali še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanja z vložitvijo pristopnice za

elektronsko prejemanje dokumentov (na portalu eDavki obrazec eVročanje – POS). Do konca

avgusta bo tem zavezancem vsak opomin o neplačanih obveznostih posredovan tako po klasični,

kot po elektronski poti, od septembra naprej pa bo opominjanje za vse te zavezance potekalo le še

preko portala eDavki.

Za namen dodatnega obveščanja (na elektronski naslov) o prejemu opomina preko portala eDavki

zavezancem svetujemo, da si v najkrajšem možnem času uredijo podatke o prejemnikih

elektronske pošte. Posebej v tistih primerih, ko v imenu zavezanca do eDavkov dostopa

pooblaščenec in zavezanec preko portala eDavki ne bo mogel videti, da je opomin prejel. Če si bo

zavezanec s pristopnico za elektronsko prejemanje dokumentov uredil podatke o prejemnikih

elektronske pošte in ob tem navedel svoj elektronski naslov, bo obvestilo o prejemu opomina na

eDavke prejel tudi na svoj elektronski naslov. Pri tem opozarjamo, da bodo zavezanci, ki so vključeni

v sistem eVročanja, ne glede na to, ali so sporočili elektronski naslov za dodatno obveščanje ali ne,

prejeli opomin v portal eDavki. Elektronske naslove prejemnikov obvestil se lahko spreminja preko

sistema eDavki kadarkoli. Upoštevali bomo zadnji veljavni elektronski naslov ob vsakokratni izdaji

izhodnega dokumenta.

Fizičnim osebam, ki še niso uporabniki eDavkov priporočamo, da to postanejo. Na ta način bodo

lahko osebno in kadarkoli uporabljali vse že obstoječe storitve in storitve, ki jih nameravamo

ponuditi v bodoče.

 

Kontaktirajte nas

Trenutno nas ni tukaj, nič zato, pošljite nam email in odgovorili Vam bomo v najkrajšem možnem času.